E-ITSPEA 12: üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis

 Positiivne näide: www.klick.ee

  • Lihtsus ja selgus: Klicki koduleht on hästi struktureeritud ja lihtne navigeerida. Olulised funktsioonid ja tooted on esile tõstetud ning kasutajad saavad kiiresti leida soovitud teavet. 
  • Tagasiside ja juhised: Kasutajatele antakse pidevalt tagasisidet nende tegevuste kohta, nagu ostukorvi lisamine või tellimuse esitamine. Samuti on olemas ka võimalus võtta ühendust klienditoega (tööpäevadel), kes saavad erinevate küsimuste korral aidata.
  • Kasulikkus: Klicki e-pood toimib nii nagu peab ning see aitab inimestel aega kokku hoida, sest siis nad ei pea minema füüsiliselt poodi. [1]


Negatiivne näide: www.delfi.ee
  • Segadus ja liigne sisu: Delfi on üle koormatud erinevate uudiste, reklaamide ja muu sisuga, mis muudab lehe raskesti loetavaks ja segadusttekitavaks. 
  • Aeglus ja tõrked: Delfi veebileht laeb sageli aeglaselt või esineb sageli tehnilisi probleeme, mille tõttu takistab see kasutajatel mugavat sirvimist ja lugemist. 
  • Puuduv kasutajakesksus: Delfi ei võta arvesse kasutaja eelistusi ega paku isikupärastatud kogemusi, mille tõttu peavad lugejad tarbima nende jaoks mittevajalikku sisu. [2]


Allikad:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

E-ITSPEA 1: Kolm põnevat IT-lahendust

E-ITSPEA 2: Kaks erinevat nähtust Interneti varasemast ajaloost

E-ITSPEA 3: Kahe traditsioonilise meedia kanali või väljaande analüüs