E-ITSPEA 12: üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis
Positiivne näide: www.klick.ee
- Lihtsus ja selgus: Klicki koduleht on hästi struktureeritud ja lihtne navigeerida. Olulised funktsioonid ja tooted on esile tõstetud ning kasutajad saavad kiiresti leida soovitud teavet.
- Tagasiside ja juhised: Kasutajatele antakse pidevalt tagasisidet nende tegevuste kohta, nagu ostukorvi lisamine või tellimuse esitamine. Samuti on olemas ka võimalus võtta ühendust klienditoega (tööpäevadel), kes saavad erinevate küsimuste korral aidata.
- Kasulikkus: Klicki e-pood toimib nii nagu peab ning see aitab inimestel aega kokku hoida, sest siis nad ei pea minema füüsiliselt poodi. [1]
Negatiivne näide: www.delfi.ee
- Segadus ja liigne sisu: Delfi on üle koormatud erinevate uudiste, reklaamide ja muu sisuga, mis muudab lehe raskesti loetavaks ja segadusttekitavaks.
- Aeglus ja tõrked: Delfi veebileht laeb sageli aeglaselt või esineb sageli tehnilisi probleeme, mille tõttu takistab see kasutajatel mugavat sirvimist ja lugemist.
- Puuduv kasutajakesksus: Delfi ei võta arvesse kasutaja eelistusi ega paku isikupärastatud kogemusi, mille tõttu peavad lugejad tarbima nende jaoks mittevajalikku sisu. [2]
Allikad:
Kommentaarid
Postita kommentaar